Pagina's

12 jun 2013

Preview Babykamer

Tja, nu kan het nog... een stukje van de babykamer laten zien! De muren zijn nog kaal, er ligt nog geen dekentje in het ledikantje en 'de kleur' is nog nergens zichtbaar... Over een paar weken zal dat anders zijn!
De babykamer bij avondschemer 

In de kast liggen al wat spullen, maar nog niets in 'de kleur'!

Sinds een week of 6, weten we of we D.v. een klein jongetje of een klein meisje mogen verwelkomen in september. Ik ben toen gelijk begonnen met het haken van granny squares in 3 kleuren... Twee kleuren kan ik alvast showen: gebroken wit en grijs/zandkleur. Inmiddels heb ik 38 granny squares gehaakt en ik moet er minimaal 80 hebben voor een dekentje van 90x110. Ik zit er zelfs over te denken om toch een ledikantdekentje te haken, dan heb ik zelfs over de honderd squares nodig! Ik moet dus nog even...


 
In deze tas verzamel ik alle granny squares. Van links naar rechts zie je: 'de kleur', gebroken wit, grijs/zandkleur.
 
Welke kleur ligt er volgens jou links in de tas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten